,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبليغاتX

-->-->-->

-->-->-->
-->-->-->
-->-->-->
-->-->-->-->-->-->-->

دریافت کد

babylon-9

Babylon قدیمی ترین نرم افزاری می باشد که به منظور ترجمه لغات و متون ساخته شده است . نسخه ۹ این برنامه که به تازگی منتشر شده است دارای امکانات بسیار مفیدی است که می تواند در ترجمه لغات ، متون و صفحات وب از زبانی به زبان دیگر ، بیش از پیش به شما کمک کند . این برنامه که از بیش از ۷۵ زبان مختلف از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی می کند توانایی ترجمه به دو صورت آنلاین و آفلاین را داراست . در نوع آنلاین کافی است تا به اینترنت متصل شده و لغت مورد نظر خود را بنویسید ؛ آنگاه امکان مشاهده همان لغت در ۷۵ زبان برای شما امکان پذیر خواهد بود . اما برای استفاده از گونه ی آفلاین می بایست در مرحله نخست فرهنگ لغت های مورد نظر خود را از سایت بابیلون دانلود کرده و سپس بر روی نرم افزار نصب کنید . در این روش دیگر نیازی به وجود اینترنت برای ترجمه کردن متون نخواهد بود و این پروسه توسط دیتابیسی که هر فرهنگ لغت بر روی نرم افزار ایجاد می کند امکان پذیر می شود .

وجود ۲۰۰ میلیون کاربر خانگی و سازمانی برای نرم افزار Babylon دلیلی است بر قدرت و وسعت استفاده آن . آیا شما می خواهید کارهای تحقیقاتی انجام دهید ؟ آیا مقالاتی که قصد خواندن آنها را دارید به زبان هایی هستند که نمی توانید بخوانید ؟ تا زمانی که بابلیون را در اختیار دارید هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت چرا که یکی از ویژگی های مهم این برنامه توانایی ترجمه متون از یک زبان به زبان دیگر می باشد . کافیست تا فقط متن مورد نظر و زبانی که قصد دارید به آن ترجمه شود را انتخاب کنید و چند ثانیه هم صبر نمایید . آنگاه خواهید دید که چه چیزی باعث استفاده دهها میلیون کاربر این نرم افزار شده است .

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:52

15-style

Blending Option یکی از بخش های مربوط به افکت لایه ها می باشد که با استفاده از آن می توان تغییرات مختلفی را بر روی لایه ها ایجاد کرد . استایل به خروجی افکت های ساخته شده در این بخش گفته می شود و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی از تغییرات و افکت هایی را که می خواهید به لایه هایتان بیافزایید . مجموعه ای که امروز برای علاقه مندان به گرافیک و فتوشاپ گردآورده ایم شامل ۱۵ استایل مختلف و زیبا بوده که می تواند زیبایی خاصی به طراحی های شما ببخشند .

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:50

Software4u System Control


Software4u System Control نام نرم افزاری است که آسان ترین راه را برای محافظت و نیز سفارشی سازی آخرین ویندوز های مایکروسافت یعنی اکس پی ، ویستا و سون پیش پای شما می گذارد . بدین ترتیب بهینه کردن مصارف سخت افزاری مانند رم و پردازشگر به سادگی امکان پذیر خواهد بود . اگر نگران انباشته شدن اطلاعات بیهوده ی بسیاری در رجیستری و یا هارددرایو خود هستید استفاده از این نرم افزار می تواند راه حل مناسبی باشد . اگر قرار باشد یکپارچه سازی بخش های نامبرده را خود به صورت دستی انجام دهید نه تنها نیازمند صرف وقت بسیاری است بلکه این امکان هم وجود دارد که بخش هایی را به اشتباه حذف و یا تغییر دهید تا مشکلات بیشتری گریبان شما را بگیرد . حال آنکه Software4u System Control تنها با یک کلیک ساده می تواند تمامی بخش هایی که نیاز به بهینه سازی و یکپارچه سازی دارند را تنها در چند ثانیه انجام دهد . این پروسه که شامل آنالیز و پاکسازی می باشد آنچنان با دقت بالا انجام می پذیرد که هیچ گونه خطایی شما را تهدید نخواهد کرد . افزون بر این در هر بار استفاده خود نرم افزار به صورت کاملا خود یک نقطه ی بازیابی ( Restore Point ) در ویندوز شما می سازد و خیال شما را از هر سو آسوده می سازد .

نکته قابل توجه این است که امکانات نرم افزار یاده شده تنها با نکاتی که گفته شد محدود نگردیده و قابلیت جدیدی به آن افزوده شده است که به وسیله ی آن بهینه سازی اسناد ساخته شده توسط برنامه های مختلف Microsoft Office نظیر Word ، Excel ، Access ، Powerpoint برایتان امکان پذیر خواهد بود .


,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:41

DVD-Ranger

DVD-Ranger نرم افزاری است کامل در زمینه ی تبدیل و کپی کردن دیسک های نوری DVD . این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای استاندارد در کپی و تبدیل ویدیو به همراه توابع جدید و ماژول های بسیاری که در خود گنجانده است می تواند تجربه ای جدید را در کپی کردن فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی برایتان به وجود آورد . مهم ترین ویژگی این نرم افزار که سازندگانش پافشاری زیادی بر عملی شدن آن داشته اند ، انجام پروسه ی کپی و تبدیل با بالاترین سرعت و سطح عملکرد بوده است که خوشبخاته به این مهم نیز دست یافته اند و دلیل این موفقیت نیز چیزی جز استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته نیست . یکی از این الگوریتم ها استفاده از شتابدهنده ی GPU می باشد . رمزگذار ویدیویی DVD-Ranger با تکیه بر تکنولوژی خاص خود پروسه ی تبدیل را که گونه های مشابه که گاه از ۵۰ دقیقه تا ۶ ساعت طول می کشد به طور قابل توجهی کاهش داده و می تواند صرفه جویی بسیاری در وقت ارزشمند شما داشته باشد . حال اگر استفاده ی بسیار پایین این برنامه از پردازشگر ( CPU ) را نیز ذکر کنیم ، متوجه قدرت بالایش خواهید شد . دیگر نیازی به روشن گذاشتن کامپیوتر در چندین و چند ساعت برای اتمام کار وجود نخواهد داشت چرا که همه چیز در کمترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید .

ابزار رایت این نرم افزار که به صورت مجزا و حرفه ای در آن قرار داده شده است نه تنها امکان رایت ویدیو ها را بر روی دیسک های مختلف نظیر DVD و Blue-ray می دهد بلکه قابلیت ساخت ایمیج های استاندارد ( ISO ) و رایت آنها بر روی دیسک نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت .


,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:39

O&O SafeErase 5 Professional Edition

این برای همه ی ما پیش آمده است که گاهی وجود یک فایل در حافظه ی کامپیوتر خود را نه تنها بی استفاده بلکه حتی شاید خطرناک و تهدید آور دانسته و اقدام به حذف آن کرده باشیم . همانگونه که می دانید یکی از قابلیت های هارددیسک ها این است که توانایی بازگردانی فایلهایی را که به صورت معمولی حذف شده اند را داشته و این خود می تواند از یک سو امکانی مفید تلقی گردد و از سوی دیگر تهدیدی برای کاربران . کمپانی O&O یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه ساخت نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات می باشد و تا حد زیادی اعتبار نام خود را مدیون آنهاست . حال چه شرکتی می تواند بهترین نرم افزار را برای حذف کامل فایلها بدون امکان ریکاوری بسازد جز یک کمپانی قدرتمند که سالیان سال بر روی متد های گوناگون بازیابی اطلاعات فعالیت داشته است ؟

این برنامه که O&O SafeErase 5 Professional Edition نام دارد به شما کمک می کند تا به سادگی و تنها با کلیک ماوس هر گونه فایل ، فولدر و یا حتی پوشه ای را که می خواهید بدون هیچ گونه نگرانی و اضطرابی داشته باشید از اینکه بتوان آن را زمانی بازیابی نمود ، از بین ببرید . بسیاری از اطلاعات می توانند شامل این گروه شوند که می توان به ایمیل ها ، تاریخچه های اینترنت ، اطلاعات کمپانی و فایلهای شخصی اشاره نمود . این نرم افزار که از شش متد مختلف برای پاکسازی اطلاعات بهره می برد هیچ گونه ردپایی از اطلاعات مورد نظر شما برای بازیابی های آینده نخواهد گذاشت . علاوه بر اینها گزارش پیشرفته ای که در انتهای هر پروسه به شما تقدیم خواهد شد اطلاعات کاملی را درباره ی فایلها و امنیت حذف آنها در اختیارتان قرار خواهد داد .


,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:37

Picasa

Picasa نام یکی از نرم افزار های ساخت کمپانی قدرتمند گوگل می باشد که به منظور سازماندهی و مدیریت کامل تصاویرطراحی شده است . با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی و سرعت هرگونه عکسی را که در کامپیوتر خود ذخیره کرده ، پیدا نمایید و یا به ویرایش و پرینت گرفتن از آنها بپردازید . انتشار دادن تصاویر بین دوستان ، ساخت آلبوم های عکس دیجیتال با امکان پسورد گذاری بر روی آنها و نیز رایت تصاویر بر روی دیسک های CD و DVD از دیگر کارهایی است که با در اختیار داشتن نرم افزار Picasa قادر به انجامشان خواهید بود . هرگاه که Picasa را باز کنید به طور خودکار تمامی تصاویر ذخیره شده از زمان آخرین استفاده از نرم افزار به طور خودکار یافته خواهند شد و با دسته بندی شدن آنها بر اساس معیار های متفاوتی نظیر تاریخ دسترسی سریع برایتان فراهم خواهد شد . بنابراین هیچ عکس وجود نخواهد داشت مگر اینکه شما از وجود آن آگاهی داشته باشید . در نرم افزار پیکاسا شما قادر خواهید بود با بالاترین سرعت تصاویر را از طریق ایمیل بفرستید ، با اضافه کردن افکت های مختلف به آنها بر زیبایی شان افزوده و یا با استفاده از ابزار ویرایش قسمت های مورد نظر خود را حذف کرده یا تغییر دهید .


,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:36

PRTG limoodownload Monitor

یکی از نکاتی که هر وب مستر حرفه ای برای انتخاب یک سرور به منظور میزبانی سایت خود در نظر می گیرد آپتایم آن سرور می باشد . آپتایم اصطلاحا به نسبتی گفته می شود که توسط آن زمان کارایی یک سرور و پاسخگو بودنش را مشخص می کند و این عدد هر چه قدر به ۱۰۰ نزدیک تر باشد نشانگر بالاتر بودن آپتایم سرور خواهد بود . اندازه گیری آپتایم و دانتایم توسط نرم افزارهای قدرتمند و حساس اندازه گیری می شود و امروز قصد داریم یکی از آنها را که PRTG limoodownload Monitor نام دارد ، معرفی کنیم . با نصب و راه اندازی این نرم افزار می تواند به سادگی یک مونیتورینگ حرفه ای برای سرور و یا شبکه خود راه اندازی کرده و میزان آپ / دان تایم آن را اندازه گیری کنید . این برنامه علاوه بر سنجش میزان پاسخگویی سرور می تواند سرعت انتقال داده ها و نیز ترافیک مصرفی را هم آنالیز کرده تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد . محیط کاربر پسند PRTG limoodownload Monitor به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر تنظیمات اولیه را انجام داده و به مونیتورینگ سرور یا شبکه خود بپردازید .

این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از ۴۰ پروتکل شبکه ای نظیر PING ، HTTP ، SMTP ، POP3 ، FTP دامنه ی وسیعی را برای انتخاب های شما ایجاد خواهد کرد . یکی از ویژگی های جالب PRTG limoodownload Monitor این است که می تواند در صورت بروز هر گونه اخلال در فعالیت سرور شما را با استفاده از ابزارهای ارتباطی گوناگون نظیر SMS یا پیجر با خبر ساخته تا هر چه سریع تر اقدامات لازم را برای بازگردانی وضعیت به حالت عادی انجام دهید .


,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:34

TeamViewer

TeamViewer یک نرم افزار بسیار کاربردی و بی نظیر است که به شما این امکان را می دهد تا از طریق اینترنت با ساده ترین روش ممکن بین دو کامپیوتر ارتباط ریموت برقرار سازید . شاید با طرح یک مثال بتوان به بیان ساده تری نحوه کار این نرم افزار خارق العاده را توضیح داد . تصور کنید از شرکتی که هزاران کیلومتر با شما فاصله دارد نرم افزاری خریده اید اما نمی توانید آن را نصب و یا استفاده کنید . با شرکت سازنده برنامه تماس گرفته و می خواهید که راهنمایی تان کنند اما نه شما صحبت آنها را می فهمید و نه آنها گفته های شما را و در این هنگام است که همه چیز را تمام شده می بینید . کار نرم افزار TeamViewer این است که از طریق اینترنت دسترسی ریموت به یک کامپیوتر را برای دیگری فراهم آورد و برای انجام این کار کافیست تا این برنامه بر روی هر دو کامپیوتر نصب و اجرا شده باشد . در واقع با در اختیار قرار دادن ID و Password به کامپیوتری که قصد دارید به رایانه ی شما ریموت کند فاصله های هزارن کیلومتری را برداشته و گویی که شخص مورد نظر پشت کامیپوتر نشسته و کارش را انجام می دهد . همانگونه که گفته شد همه چیز به سادگی و تنها با تبادل اطلاعات آی دی و پسورد امکان پذیر خواهد بود . علاوه بر دسترسی ریموت امکان انتقال فایل نیز برای شما فراهم خواهد بود و این می تواند گزینه ای مناسب برای تبادل داده ها بین دو کامپیوتر بدون نیاز به یک کامپیوتر سوم ( همان سرور ) باشد .

نکته جالب توجه در TeamViewer این است که می تواند در کنار فایروال ها و NAT proxy ها بدون آنکه خللی در فعالیتش به وجود آید کار کند . این نرم افزار که لایسنس استفاده اش برای کاربرهای خانگی به صورت رایگان می باشد هزاران هزار استفاده کننده در سراسر دنیا دارد و با رمزگذاری کردن اطلاعات تبادل یافته بین یوزر ها بیشترین امنیت ممکن را تضمین می نماید .

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:32

kmplayer

KMPlayer نام یک نرم افزار حرفه ای ، قدرتمند و کامل در زمینه پخش فرمت های ویدیویی می باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای بازی کردن فرمت های خاص نیست چرا که KMPlayer با پشتیبانی از تمامی فرمت های مشور نظیر VCD ، DVD ، AVI ، MKV ، OGG ،‌OGM ، ۳GP ، WMV ، RealMedia ، QuickTime و بسیاری دیگر هیچ گاه شما را تنها نخواهد گذاشت . این نرم افزار که از محیط کاربر پسندی نیز برخوردار است توانایی نمایش دادن زیرنویس فیلم ها را نیز دارا بوده و با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر فیلترهای داخلی و خارجی و پلاگین هایی که قابلیت کنترل فایلهای صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهند ، خود را به رقیبی قدرتمند برای گونه های مشابه سرشناس تبدیل کرده است . KMPlayer که از حجم نسبتا پایینی بهره می برد دارای کدک های داخلی می باشد . این بدین معنی است که همانند سایر نرم افزارها نظیر Winlimoodownloads Media Player برای پخش فرمت های مختلف نیازی به نصب جداگانه کدک ها وجود نداشته و تنها با نصب و اجرای این برنامه توانایی پخش هر گونه فرمتی را خواهید داشت . یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این برنامه امکان استفاده کردن از پلاگین هایی است که برای نرم افزار Winamp طراحی شده اند . شباهت تکنولوژی های به کار رفته در KMPlayer و Winamp باعث به وجود آمدن چنین امکان شگفت انگیزی شده است و در صورتی که شما تنها به خاطر پلاگین های وین آمپ نمی خواهید آن را با هیچ گونه ی دیگری عوض کنید ، حال وقت آن رسیده است که کمی در خصوص تغییر تجدید نظر کنید !


,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت: 13:29

دانلود رایگان بازی عقیده قاتلان _ Assassins creed

.

نام بازی : عقیده قاتلان _ Assassins creed
نسخه جدید بازی : Assassins creed Brother Hood
ناشر و سازنده : Ubisoft
درجه بندی سنی : ۱۶+
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

بازی در سال ۲۰۱۲ آغاز می شود , جایی که ملیس دسموند ( Miles Desmond ) شخصیت بازی در زمان حال توسط تشکیلات مخفی Abstrego Industries دزدیده شده و به مکانی نامعلوم برده می شود تا مورد آزمایش Animus قرار بگیرد. Animus دستگاهی است که امکان دسترسی به خاطرات نیاکان یک فرد از طریق شناسایی DNA های مخفی سلول های مغز فرد مورد نظر را می دهد. به عبارت ساده تر شما شما با این دستگاه می توانید زندگی اجدادتان و ماجراهایی که برای آن ها اتفاق افتاده است دنبال کنید. Desmond از نوادگان نسل الطیر (Altair) و جزو ۱۷ فردی است که مورد آزمایش این وسیله قرار می گیرند. هدف تشکیلات نیز از دزدیدن این ۱۷ نفر که دسموند نیز جزو آن ها بوده رسیدن به مکان شیء ای ارزشمند به نام Piece of Eden برای برقرار کردن صلح در جهان است. Piece of Eden شیء ای بلورین شبیه به سیب است که امکان کنترل تفکر دیگر افراد را به فردی که از آن استفاده می کند می دهد. البته کاملا مشخص است که Abstrego چنین نیت خیری ندارد. دسموند نیز که در ابتدا شدیدا مخالف این کار بود سر انجام مجبور می شود سر تعظیم فرود آورد. داستان بازی با سوژه قرار دادن زندگی الطیر از جایی آغاز می شود که ریچارد شیردل توانسته طی نبردی سخت شهر ACRE از دست صلاح الدین پس بگیرد و حالا هدف آن حمله به اورشلیم و تصرف آن است. شاید بتوان گفت این بازی تمام خصوصیات بارز بازی های دیگر را در خود جمع کرده است، آزادی بی حد و اندازه ای که در GTA مشاهده کردیم، حرکات آکروباتیک بسیار حرفه ای که نمونه آن را در شاهزاده ایرانی دیده ایم، و مخفی کاری زیبایی که در بازی Hitman با آن مواجه شدیم. علاوه بر این ها این بازی تلفیقی از داستان پردازی، شخصیت پردازی و گرافیک خیره کننده است. در واقع این بازی شاهکار دیگری از طرف کمپانی Ubisoft Montreal می باشد. محیط بازی انقدر بزرگ و زیبا طراحی شده است که قادر خواهید بود پیاده یا با اسب به گشت و گذار در بازی بپردازید و با توجه به زمان مناسب اتمام بازی به هیچ عنوان برای شما تکراری نخواهد بود. اگر این بازی را تجربه نکرده اید به هیچ وجه این شاهکار سال ۲۰۰۷ را از دست ندهید.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 242 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 11:5

دانلود بازی فضای مرده _ Dead Space

.

نام بازی : فضای مرده _ Dead Space
سازنده : EA Redwood Shores
پلتفورم : Pc ، X360 ، Ps3
درجه بندی سنی : ۱۸+
ناشر : EA Games
زبان : English
ژانر : اکشن

Dead Space یک بازی بسیار مهیج و زیبا در سبک ترسناک می باشد که طرفداران بازی هایی مثل رزیدنت اویل را حسابی خوشحال می کند. داستان بازی مربوط می شود به یک شرکت استخراج معدن که ارتباطش با یکی از بزرگترین سفینه هایش قطع شده و برای تعمیر سیستم ارتباطی ، گروهی را به ماموریت می فرستد. ولی پس از فرود گروه در سفینه متوجه می شوند که دیگر خدمه ای در کار نیست و همه آن ها به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل شده اند . حال شما از دیگر دوستانتان جدا و وارد این سفینه غول آسا می شوید و باید راه گریز را پیدا کنید. تمام داستان بازی به همین ماجرا ختم می شود یعنی شما در تمام مدت بازی باید دور سفینه بچرخید که چندان هم کوچک نیست ، و شما را به بهانه های مختلف از این طرف به آنطرف می کشانند و به مرور زمان روند خسته کننده ای را پیش می گیرد. عوامل زیادی وجود دارند تا بازیکن با بازی هم مسیر شده و همراه بازی زندگی کند و یکی از این عوامل صدا گذاری و موزیک می باشد که در Dead Space به بهترین شکل وجود دارد البته در این بازی خبری از موزیک نیست ولی به راحتی می توان گفت که اگر این بازی به این زیبایی صداگذاری نمی شد ، جذابیتی که اکنون دارد را نخواهد داشت.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:57

دانلود بازی مبارزان آزادی _ FreeDom Fighters

.

نام بازی : مبارزان آزادی _ FreeDom Fighters
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن
سال انتشار : ۲۰۰۴
زبان : English
ناشر : EA GAMES
توسعه دهنده : IO INTERACTIVE
قابلیت آنلاین : -

دانلود رایگان بازی کامپیوتری مبارزان آزادی به صورت خیلی فشرد سازی شده FreeDom Fighters این بازی یک بازی اکشن کامپیوتری در شبک جنگ های چریکی و خیابانی است که با فشرده سازی بسیار قوی که بر روی آن اعمال شده مورد توجه همه علاقه مندان به بازی های کامپیوتری قرار خواهد گرفت. شاید خیلی از شما ها حتی اسم این بازی را نشنیده باشید اما با اجرای این بازی متوجه خواهید شد که چه بازی زیبایی را از دست دادید. در این بازی شما یکی از طرفداران و محبوبان کشورتان یعنی آمریکا می باشید که به خانه ی دوستتان می روید و ناگهان روس ها به کشورتان حمله می کنند و دوست شما را به گروگان می گیرند و شما در لابه لای وسایل خانه پنهان می شوید و در این لحظه بازی واقعی شروع می شود و شما از همان ابتدا باید این ماموران و اشغالگران را از شهر دور کنید. ابتدا بعد از کمک کردن به افراد خودی لباس کارگریتان به لباس نظامی آمریکا در خواهد آمد و باید از این به بعد مشکل اساسی را به چشم خود ببینید و همچنین در مکان های بزرگ که پرچم روس ها به بالا کشیده شده باید شما با یارانتان آن ها را جمع آوری و پرچم همیشه قهرمان آمریکا را به احتزاز در آورید. در این بازی شما با اسلحه های متفاوت و همچنین افکت های تصویری و ۳ بعدی بودن بازی و همچنین چند حالته بودن دوربین شما را در این بازی یاری خواهد کرد. افکت های صوتی به گونه ای است که شما با کشتن افراد عذاب وجدان خواهید گرفت در کل این بازی از دید منتقدان یکی از بازیهای تاپ است که از معروفیت خاص بر خوردار نیست , اگر چه این بازی به پای بازی معروف مکس پین نمی رسد اما از نظر سبک و داستان از ویژیگی های خوبی برخوردار است که باعث شده در سایت GameSpot به این بازی امتیاز ۹.۳ را داده شود.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:56

دانلود بازی کامپیوتری ارتش مجنون _ Raven Squad 2009

.

نام بازی : ارتش مجنون _ Raven Squad 2009
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن اول شخص
سال انتشار : August 27, 2009
میزان دشواری : متوسط
زبان : English
زمان آشنایی با بازی : حدود نیم ساعت
ناشر و سازنده : Atomic Motion
درجه بندی سنی : ۱۳+

این بازی هم اکنون به صورت پرتابل برای شما دوستان عزیز آماده گردیده و به همین دلیل از حجم بسیار پایینی برخوردار است , Portable Raven Squad بازی اکشن اول شخصی که با درگیری میان دو گروه و ارتش در اعماق جنگل های آمازون شکل می گیرد . بازی نیازمند تاکتیک تیمی در مبارزات اکشن برای غلبه بر دشمن از و جوخه شما باید با طرح و برنامه از پیش معین به دشمن حمله کرده و آن ها را از پای در آورد . هر یک از ۸ عضو گروه شما که به گروه مجنون شهره هستند، از مهارت های منحصر به فرد و خاصی بهره می گیرند و قدرت های خاصی در بعضی جهات دارند . داستان بازی در سال ۲۰۱۱ در حال وقوع است یعنی در آینده نزدیک و بازی نیز از دو ژانر مطرح اکشن اول شخص و همچنین استراتژیک بهره می گیرد و تنها با مدیریت و مهارت در هردو ژانر شما می توانید از جنگل ها پر از دشمن آمازون زنده خارج شوید.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:51

دانلود بازی اکشن و پرتابل آلین شوتر 2 _ Alien Shooter 2

.

نام بازی : آلین شوتر ۲ _ Alien Shooter 2
نوع فایل : پرتابل
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

بازی Alien Shooter 2 یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های سبک اکشن است که هدف کلی آن نابودی موجودات اهریمنی و خون آشام می باشد. در طی مراحل بازی انواع و اقسام موجودات عجیب و وحشتناکی را در پیش روی خواهید داشت که نابود کردن آن ها کار آسانی نخواهد بود. اوج هیجان بازی را وقتی تجربه خواهید کرد که این موجودات چندش آور شما را در اتاقی محصور می کنند و شما باید با به کار گیری انواع سلاح های لیزری و یخی و … خود را با دقت و سرعت تمام از محاصره آن ها بیرون آورده و در موقعیت مناسب دیگر همه شان را نابود کنید. این بازی از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار است و دوربین بازی ( زاویه دید ) همانند بازی های استراتژیک از بالا می باشد که این ویژگی Alien Shooter 2 را متفاوت از بازی های همانند کرده است. Alien Shooter 2 به صورت بدون نیاز به نصب و پرتابل است.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 237 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:50

دانلود بازی پرتابل پادشاهان سلتیک _ Celtic Kings

.

نام بازی : پادشاهان سلتیک _ Celtic Kings
ناشر و سازنده : Haemimont Games
نوع فایل : پرتابل
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

زمانی که جنگ های خونین و خشن قلب اروپا را فرا گرفته و ده ها نفر از قبایل گالیک برای دستیابی به زمین و ثروت های هنگفت مناطق جنگ زده با یکدیگر جنگ و جدال می کنند شما باید ابتکار و دقت و توانایی خود را به کار برده و موقعیت خود را در این پیکار عظیم تثبیت کرده و روز به روز قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید به بزرگترین پادشاهان سلتیک تبدیل شوید. در این راه باید قوای نظامی خود را تقویت کرده و مراقب تمام نیروهای کارگری خود باشید تا بتوانید رفته رفته بر قوای نظامی خود افزوده و قدرت خود را افزایش دهید. در این راه قبایل وحشی و بی رحم آلمانی هر آنچه را که بر سر راه خود می بینند نابود می کنند، باید مراقب آن ها باشید تا آسیبی به نیروهای خودی وارد نشود و احیانا کل نیروهای خودی از بین نروند. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب ( پرتابل ) برای دانلود قرار داده شده است.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:48

بازی استراتژیکی ناپلئون بناپارت _ Commander Napoleon At War

.

نام بازی : ناپلئون بناپارت _ Commander Napoleon At War
قابلیت آنلاین : دارد
نوع فایل : پرتابل
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

اگر دقت کرده باشید کمتر بازیی را خواهید یافت که به سبک استراتژیک بوده و در عین حال قابل حمل و بدون نیاز به نصب ( پرتابل ) باشد. بازی که الان پیش روی شماست یک بازی فکری و مهیج در سبک استراتژیک است. این بازی مربوط می شود به عصر ناپلئون و جنگ هایی که این فرمانده بی نظیر آن ها را رهبری کرده است. شما در نقش فرمانده جنگ بایستی با ساختن قلعه ها و تجهیزات جنگی به رویارویی با دشمنانتان بپردازید. آرایش جنگی سربازان و نحوه توزیع مکانی آن ها و انتخاب مناطق امن برای کارگاه های ساخت تجهیزات جنگی و تولید سرباز نقش بسیار مهمی در پیروزی شما خواهد داشت. از ویژگی های بسیار جذاب بازی تجربه انواع مختلف شرایط آب و هوایی از جمله برف و باران و گل و مناطق جنگی است.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:47

دانلود رایگان بازی اتومبیلرانی _ Superstars V8: Next Challenge

.

نام بازی : اتومبیلرانی _ Superstars V8: Next Challenge
ناشر و سازنده : Black Bean
درجه بندی سنی : ۳+
زبان : English
ژانر : ورزشی
پلتفورم : Pc

بازی Superstars V8: Next Challenge جدیدترین بازی ساخته شده با سبک اتومبیلرانی می باشد که این بازی جدید از جذابیت و هیجان و همچنین گرافیک بسیار خوبی برخوردار می باشد. در این بازی شما می توانید از میان مدل های مختلفی از اتومبیل ها که از شرکت های معتبر دنیا در بازی قرار داده شده اند انتخاب کنید و با دیگر رقبا در میان جاده هایی متنوع و جذاب که با گرافیک بالایی که ساخته شده اند به واقعیت شبیه است ، به مسابقه بپردازید. با پیروزی در رقابت ها و گرفتن جوایز مختلف می توانید در انتخاب مدل های اتومبیل بیشتر تنوع داشته باشید و اتومبیل های پیشرفته تر را از حالت قفل بیرون آورید. این بازی از گرافیک سه بعدی عالی برخوردار است و با توجه به سبک سرگرم کننده و مهیجی که دارا می باشد ، محدودیت سنی نداشته و همانطور که در عکس بازی مشاهده می نمایید این بازی برای گروههای سنی بالای سه سال مناسب می باشد. همچنین این بازی دارای قابلیتی جذاب می باشد که در این بازی می توانید دو نفره بازی کنید و با دوستان خود در یک مسابقه اتومبیلرانی جذاب به رقابت بپردازید.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:45

دانلود رایگان بازی آتش افروز جنگ _ Operation: limoodownloadntown Destruction

.

نام بازی : آتش افروز جنگ _ Operation: limoodownloadntown Destruction
ناشر و سازنده : Game Spy
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

یکی از سبک های پرطرفدار بازی های رایانه ای ، سبک اکشن این بازی ها می باشد که این سبک با توجه به محیط هیجان انگیزی که در بازی حاکم می باشد و ویژگی سرگرم کننده ای که دارا می باشد همواره رضایت مخاطبان خود را جلب کرده است. در این بازی شما باید تاکتیک های خاصی را در بازی پیاده کنید و تفکر و تمرکز بر بازی نقشه های متفاوتی برای نفوذ و حمله به دشمن بگیرید ، در این بازی شما به عنوان اول شخص بازی انجام کارهایی که همگی برای یک جنگ مسلحانه لازم است نقش ایفا کنید. در این بازی از اسلحه های متفاوتی استفاده شده که هرکدام از آنها را پس از پیشرفت در بازی و یافتن آن ها می توانید استفاده کنید.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:41

دانلود بازی کامپیوتری آواتار _ Avatar The Game

.

نام بازی : آواتار _ Avatar The Game
ناشر و سازنده : Ubisoft
میزان دشواری : متوسط
ژانر : اکشن سوم شخص
درجه بندی سنی : ۱۶+
سال انتشار : ۲۰۰۹
زبان : English
پلتفورم : Pc


دانلود رایگان بازی کامپیوتری Avatar بازی زیبا و اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود ، جیمز کامرون ، ( کارگردان فیلم تایتانیک ) ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به قلب ” پاندورا ” ، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:39

دانلود بازی پرتابل تروریسم جهانی _ Conflict Global Terror

.

نام بازی : تروریسم جهانی _ Conflict Global Terror
ناشر و سازنده : ۲K Games
درجه بندی سنی : ۱۷+
زبان : English
پلتفورم : Pc
ژانر : اکشن

احتمالا بازی اکشن کانتر را بازی کرده اید. بازی تروریسم جهانی نیز در همان سبک ساخته شده است که می توان گفت که قابل رقابت با آن بازی است. هم از نظر گرافیک و صدای متن و هم از نظر طراحی مراحل مختلف. کاراکتر اصلی بازی سعی دارد که گروه ضد تروریستی به نام MIA را دوباره تشکیل داده و اهداف خاص تروریستی را که در مناطق مختلف پیاده می شود خنثی کنند. وی به پنج نفر دیگر ملحق می شود و هدف اصلی آن ها جلوگیری از اقدامات تروریست ها و از بین بردن آن ها در مناطق مختلف جهان است. مراحل بازی در دوران قرن ۲۱ اتفاق می افتد. مراحل گوناگونی از عملیات بسیار پیچیده برای جلوگیری از بی ثبات شدن جهان طراحی شده است که گرافیک خیره کننده بازی باعث ایجاد هیجان زیادی می شود. گاهی برای پایان بردن یک مرحله مجبور خواهید بود که به صورت کاملا مخفی و یواشکی اسنادی را از بین برده و یا جا به جا کنید و گاهی نیز بایستی در زیر آتش دشمن به صورت کاملا حرفه ای و دقیق به از بین بردن نیروها مبادرت ورزید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب و به صورت پرتابل می باشد.

,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود...
ما را در سایت ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ,دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, yar بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت: 10:38